STOLT SVENSK!

GRATTIS LOREEN!
asso helt ärligt det är bara att kolla på facebook så är alla nyheter där asso!
Men orkar inte berätta mina två, tre dagar, så gör det kortfattat och bilder kommer i ett annat inlägg, i torsdags drog jag hem från skolan ju, gick t skolan på fredag, åkte till stan och mötte upp syrran och en åkte vi in till eva attling butiken och mötte mamma där och skulle byta ett halsband men behhöll det istället, så köpte jag lite andra saker inne i stan, sen åkte jag till värmdö och mötte, elin, Malin, angela, emelie f, wilhelm och så va vi i skateparken ett tag en drog vi till donken och chilla där och då kom felix k och felix b och så åkte vi till centrum och så kom moa och så va vi där och sen drog felix hem och då drog jag, moa, elin, malin och angela och emelie f hem till moa och hade skit kul där, vi va ute till 5 på morgonen typ, As rolig kväll! åh vi träffade otto och david vid halv 3 typ och va med dem och så nattbada vi och så.. och idag har jag varit på grönan med Emelie, är skit trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0