Mina föräldrar anklagade mig föratt vara en lögnare, jag tittade dom i ögonen och sa "tandfen,jultomten och påskharen" och gick därifrån like a boss

Helt ärligt, jag skiter i er som är så jävla dryga just nu, asso de e fan sjukt hur dryga personer det finns, måste säga ett fucking stort tack till Moa Emilsson & Emelie flood som är så sjukt fina och förstår mig som mest! önska jag var lika bra som är, ni är hur underbara som helts, så jävla glad att jag har er! ni är bäst! Och jag saknar er angela och vendela så jävla mycket, vi har typ sprittlas, får panik, får inte hända för ni e mitt allt, när jag har slutat umgås med er ett tag mår jag piss, helt seriöst, de e då allt blir knas, även fast vi träffas i skolan och så, det känns inte likadant som förut, för då var allt så bra!

Säger bara, om man e dryg mot mig nu kommer jag fan sänka den personen, nej men då är det dens problem och kommer inte förlåta den, för orkar inte med dryga personer , det värsta som finns, ni kan gå och ta er! och några vet vilka de e , Angela inte du fast jag säger att du e dryg, men vi snackar sen om de!
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0