Snabbt inlägg!

blogg.se är ju helt cp, den nya uppdateringen fattar ingenting? så jävla dålig BYT TILLBAKA TILL DEN ANDRA!!!
tänkte berätta lite kortfattat vad jag gjort hittils på sommarlovet! jag har mest varit med Vendela, Angela och Elin och Emelie andersson. Jag har varit på grisslinge med dem brudarna, jag har grillat med dem och Massa andra roliga grabbar, förutom en som e skit dryg som kan DÖ, men sen har vi sovit hos angela och vendela mest för min morbror är här som bor i philiperna och kommer hit en gång om året typ, jag har sovit hos Emelie en gång också, men vi har träffat massa folk, hängt i skateparken, varit på grönan , sett labyrint på grönan, dunkat musik nere på stranden, myst med massa roliga folk! JAG HAR HAFT DET AS BRA OCH DET Ä RBARA BÖRJAT! NI FÅR EN BILD BOMB ISTÄLLET!
 
 
 
 
spelat Eken cup , vi kom till kvartsfinal i A... inte så bra må jag säga.. :/ i regn och lera! FYFAN VAD KUL DE VA!
sett på skräckfilm med Victor och oliwer
s
klippt mig på haridoo, tipsar verkligen, ligge rpå bondegatan 7 tror jag, hos Erika och Emelie, as bra! fast man måste typ boka 3 månader innan..
 
 
 
Arman och Antonio och jag! i söndags tror jag .. hade sjukt kul! ser ni hur fucking snygg han är? han tkr jag är vacker, oppaa!
 
hj
Hjälpt min lilla filip fyllooo! :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0