Fredags inlägget + lördagen + söndagen + bilder

tog bort förra inlägget för jag kom på , jag vet inte vilka som läser min blogg, men HADE SKIT KUL!
bästa bästa bästa på länge!
Men vaknade hos moa på lördagen drog hem vid 3 duscha, bytte om, mötte vendela åkte till moa vid 9 tiden och träffa angela sen vid halv 11 kom vi hem t vendela och somna på en gång typ,, och idag såg jag på bio, den va fett bra! the diactor skit rolig! Men ni får helgen med lite bilder istället, (någon tog min telefon och radera nästan ALLA bilder, men baxa från några andra)


Senaste dagarnas outfit.
första bilden.. jacka - kenza - jeans - hollister - tröja - Zara - Converse
andra bilden.. tjocktröja - hollister (emelies) - tröja under - bikbok (ny) - Jeans - något märke? + jeans jacka och converse till de






TRÄFFADE ANDRE IDAG OCKSÅ! OPPAAA stor cola..

cooolaste jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG! Vart träffade ni Andre????

2012-06-10 @ 13:40:34
Postat av: Anonym

Han är så snygg gash!!

2012-06-10 @ 13:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0